Im A Girl
Big Boss



Diary About Sahabat Saya

<3 hye awak tu . welcome to my blogger <3


Mata-Mata



Hasil Lenguh


The Basecodeis made by Ogiey Junior. And are edited and done by Aeny. Thanks to Anypink for the header freebies. also thanks toColour Code to

Powered by Blogger.com.




semua tentang kita :(


SEMUA TENTANG KITA

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita

Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala

Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala

Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa



assalamualaikum sayang :')

"teringat di saat kita tertawa bersama , ceritakan semua tentang kita ", Hai korang , penah korang dengar lagu ni tak. mesti korang penah kan . korang tahu lagu nie buat airmte aku tak berhenti , sebab ape smue da terbukti , semua ape yang die rahsia kan da terbukak semua , itu aku tak tahu laa same ade , ade lagi ke cerite yg aku tak tahu , hm aku sedih sangat rase macam da tak mampu nk tangung . walaupun aku senyum, ketawe . tp semue tu jadi penutup kesedihan aku ,yaallah besar ujian mu terhadap ku :(

"dear, tolong laa hargai sesorang tu selagi yea masih ade disisi mu untuk mencintaimu, menyayangimu dan apabile satu saat biyy kehilangan nye ,biyy tak kan dapat bende yang same dan tak akan dapat ulangi waktu ketika ia ade disisi biyy, biyy Allah itu Maha Mengetahui, Maha Melihat , Maha Mengasihani, dan Maha Penyayang , semakin kite sayang kan seseorang semakin itu kite diuji allah , sama ade kite mampu untuk tempuh semua nye atau tak . okey :') " 

ikhlas :)