Im A Girl
Big Boss



Diary About Sahabat Saya

<3 hye awak tu . welcome to my blogger <3


Mata-Mata



Hasil Lenguh


The Basecodeis made by Ogiey Junior. And are edited and done by Aeny. Thanks to Anypink for the header freebies. also thanks toColour Code to

Powered by Blogger.com.




senyum yang semampu

assalamualikum sayang :)

hye korang, knp enta sejak-2 nie aku ase mcm nk update story jea , tak abes-2 . knpe enta mby lepas bnde da belaku dalam hidup aku then aku tak tmpat mngadu , blog laa jd mangse .

ya allah, sehat kea dia kat sane ? masih mampu ke die nk tipu aku , masih die nk tutup kea kesalahan dia, penipuan dia terhadap aku , ya allah , berikan laa die kesedaraan untuk hidup nye ,sementare ia maseh ade peluang untuk memulihkan keadaan nie, yea mmg perit kot bile kite tahu semue penipuan yg die buat ,mby die ade sebab tertentu buat mcm tu, see lembut sangat hati nie .

" dear, kalau buleh syg nk biyy bace setiap ape yang syg tulis tentg biyy, ketawe,senyum,sedih,menangis semua ade biyy, kalau buleh syg nk cerite kat biyy, walupn biyy sendiri yg buat syg sedih, biyy, jaga laa die sebaik mane ayah menyayangi biyy, okey biyy "

seseorang kekasih tak akan tak ade perasaan ragu,curiga,cemburu terhadap pasangannye

jujur lebih baik dari menipu

walaupun maseh mampu tersenyum, tapi hati siape tahu

tak salah menipu untuk kebaikkan , bukan menipu untuk memainkan perasaan

airmata tak sama dengan senyuman

ketawe tak akan sama dengan bersedih

ikhlas:)