Im A Girl
Big Boss



Diary About Sahabat Saya

<3 hye awak tu . welcome to my blogger <3


Mata-Mata



Hasil Lenguh


The Basecodeis made by Ogiey Junior. And are edited and done by Aeny. Thanks to Anypink for the header freebies. also thanks toColour Code to

Powered by Blogger.com.




kucing vs anjing xD

assalamualaikum sayang :)
korang sehat ? macam mane raye. okey SELAMAT HARI RAYE .tak sempat nk update blog . sejak-2 bz nk mampus . harap-2 korang sehat belake yea . ah . aku ade cerite . cerite yg buat aku tersenyum tak ingad dunia sampai fmly aku cakap aku sewel senyum sensorang . :)


see . he is very special to me.
yeahh , kite dapat gambar die . nie tak curi tw . die hantar sendiri kat wechat :* .
korang tahu sebab kan gambar nie laa aku memanjang senyum . siap terus buat wallpaper fon lg. gelojoh kan . haha .nak tahu knp mcm tu sekali sebab aku rindu dia . ! rindu gile babeng ler .sejak-2 aku abes study aku terus tinggalkan die . tinggal bkn putus eh . tinggalkan sebb aku da abes study die lg setengah tahun kat sane . actly memng berat hati . tp nk buat mcm mne . last aku jmpe die mase die pegang pingan nk amk mkn kat cafe ish rindu nyee , hehe xD .eh korang tahu die laa yg banyak buat aku senyum wlupn aku tk berpe yaken die sayangkan aku ke tak . see mke die mcm tu pn ramai minat okey . tu yang aku takutkan . heheh .tak ape laa . aku just nk cakap . aku rindukan die sangat  . walaupn kalu berjmpe mcm kucing dgn anjeng die tetap seorng lelaki yg peyayang ;') , alhamdulillah .


gambar last dengan die waktu kat kolej :')
miss the moment!

ikhlas