Im A Girl
Big Boss



Diary About Sahabat Saya

<3 hye awak tu . welcome to my blogger <3


Mata-Mata



Hasil Lenguh


The Basecodeis made by Ogiey Junior. And are edited and done by Aeny. Thanks to Anypink for the header freebies. also thanks toColour Code to

Powered by Blogger.com.




sekali lagi !

. knp aku . why ? ag sekali berlaku . aku tak mintak pape . btol ayat kou " 1 ari nanti . baru kou tahu yang aku sebenarnye lagi jahat " . yes is rite . kou mmg jahat . jahat sgt . sebb ape kou da amik hati aku , kasih sayg aku, samapai tak ade untk org lain . selain kou . why kou amk perasaan aku macm nie . kou wt aku tak tentu arah . aku rindu kan kou . kenape kou tak paham . maken aku dtg . maken kou menjauh . kou tahu tak bertapenye sakit hati nie wei . diri nie sakit . sakit dengan perasaan yang tak sepatut ade untk kou . aku nak kou je . kou paham aku ., tak penah mintak pape dr aku ., aku rindu time first date kite :'( . rindu sgt . ! aku nak date ag dgn kou . wei aku rindu kou , ! aku tak penah rase macam nie sekali untuk seorng lelaki . aku tahu siape aku . tapi aku ade harge diri . wlupon trguris hati ini . hingge menitis airmate aku . namun semua nye tak bererti . bagi kou .

bende yang selalu aku buat selepas kehilangan khabar berite dr kou :
1 ) aku akan tengok gambar kou dalam fon . tiap malam tiap hari
2 ) aku akan tengok facebook kou .bile setiap kali aku on facebook
3 ) aku akan cari gambar baru kou . same ade kat fb kou ataupn kawan-2 kou
4 ) aku akan tenung , senyum , then ayat selalu aku kate " rindunye kat kou " .
5 ) aku pejam mate , then airmate menitis :'(
6 ) akhirnye aku menangis jugak . tanpe berhenti .

oke . perit sangat . sangat / sangat . teramat . cukup laa . aku penat dgn perasaan macam nie . just 1 aku mohon jgn penah dtg lagi dalam idup aku . aku mohon . aku tak nak kecewe macam nie ag . aku akn cube tok lupekn kou . maaf kan aku . aku terpakse . jgk aku kne hadapi . jgn penah tnye ag ttg diri aku ag . airmte nie selalu menemani aku . then wt pe aku rindu kan org yang tak sudi . :'( aku penat . walaupon aku yakin aku tak kan buleh tempuh . tp aku ttp akn cube . ~ sebaik mungkin . amin . aku doakan kou sentiase dilindungi dan disayangi allah . amin .

ikhlas :')